דלת מעוצבת

דלת כניסה פלדלת לפני שינוי

זהו הפוסט הראשון שלי. עוד מעט יבואו לפה הרבה אחרים, אבל בינתיים זה מה שאני מנסה.

נתקלתי אתמול במישהו שרוצה לעשות שינוי לדלת שלו בקהילה בYNET.

באמת עניין הדלתות הוא כאוב למרות שזה מתחיל להשתפר. פלדלת חוסם והשאר הכניסו בשנות ה80 את הפלדלת לחיינו עם תדפיס העץ המוכר ומאז כל הדלתות נראות אותו דבר. בשנים האחרונות ישנם כל מיני פתרונות, ואני רק יכולה להיזכר בדלת שהייתה לנו בבית בהולנד שהייתה עשוייה משהו דמוי פלסטיק ודמתה יותר לדלת של מקרר מאשר לדלת של בית.

לא מזמן פנתה אליי מישהי עם בעיה שהדלת שלה מכוערת בעיניה, בייחוד אחרי שהיא השקיעה כל כך הרבה זמן מחשבה ואהבה בעיצוב של פנים הבית, והיא רצתה משהו ייחודי. היא חיפשה כל מיני פתרונות אבל הם היו יקרים לה מדי. חשבתי קצת על העניין ובאמת יש איזה פספוס בכך שהבית כולו מעוצב אבל רק מבפנים. אז עשיתי איזה ניסיון.

הנה הדלת לפני:

דלת כניסה פלדלת לפני שינוי

והנה היא אחרי:

דלת מעוצבתומקרוב זה נראה כך:

detail

זה עבד. לפי התחושה שלי זה אפילו קצת מעמעם את הרעש, אבל עוד לא בדקתי את זה מדעית, למרות שעכשיו עולה בדעתי מישהו שיכול לעזור לי בעניין.

זהו פתרון מאוד ייחודי ומעניין לבתים פרטיים, כשבבתים משותפים למרות שאין כאן מחוייבות משפטית, רצוי שתהיה איזו הסכמה של הדיירים. אצלנו בבניין לא הייתה שום בעייה ואפילו יש דיבור על לעשות משהו לכל הבניין, לארונות החשמל וכיו"ב. נראה.

בכל מקרה – הנה פוסט ראשון, אשמח לתגובות.

תגים: , , ,

10 תגובות to “דלת מעוצבת”

  1. נורית Says:

    את הדלת היפהפיה אני מכירה, אבל הבלוג חדש לי (וגם הוא יפה)

    תתחדשי

  2. אילת וירמי Says:

    איזה יופי!
    כל הכבוד על היוזמה.
    גם הכתיבה רהוטה, מעניינת וברורה.
    הרבה הצלחה בהמשך הדרך.
    שבת שלום.

  3. תמר Says:

    פשוט ויפה מאוד. בהצלחה!

  4. שלומית Says:

    הדלת פשוטה, נקייה, מינימליסטית ועשוייה מאוד מקצועי. לטעמי !
    שיהיה בהצלחה !

  5. תלמה דה רואי Says:

    כף ששוב יש חיים באתר המקסים הזה.

  6. 2010 in review « סיון דה רואי Says:

    […] דלת מעוצבת June 2009 9 comments 4 […]

כתיבת תגובה